Monday, October 25, 2010

penat

sumpah penat. tinggal tak menyumpah lagi saja.

penat dengan segala.
banyak sangat impian nak gapai.
banyak sangat kepala nak ikut.
banyak sangat fiil nak layan.
banyak sangat janji nak bayar.
banyak sangat kerja nak buat.
banyak sangat dengan segalanya.

boleh gila tau tak. agak-agak la wei..
dah suruh aku buat, tolong lah jangan menyemak.
sibuk! semak! serabut la! kalau tak kau buat lah sendiri.

kalau air liur ni ada nilai berjuta-juta, aku tak kisah.
memang aku cakap dah cukup banyak.
cakap saja tak guna. jangan tekan minta yang bukan-bukan la.

campaklah!
aku kan tempat buang sampah.
baling saja apa yang ada. agak-agak salah, aku pun boleh jadi sampah.
sampahkan saja kat muka aku ni.
agak-agak jadi baja, ambillah. kutip kutip hasilnya.

aku penat lah.
serius.

kenapa aku rasa berat sangat kali ni?
kenapa aku rasa seorang diri ni?

No comments: