Monday, October 18, 2010

kembali

sejak hari itu, dah jauh aku jalan. Dia terus teman. tapi kadang-kadang aku lupa Dia. tambah-tambah time suka2. tapi Dia tak pernah tinggal aku. walau kurang sedetik. sunyi, Dia bagi peneman. dah tak perlu susah payah macam dulu. jauh2 Dia hantar aku, aku patut sunyi ingat Dia. tapi, aku rilek2 je.

rindu.
rindu pada masa aku selalu mahu bersamaNya.
hati sepenuh jiwa tunduk di tengah malam.
mohon kuat dariNya.
sekarang yang Lima nak dapat satu yang bermakna pun susah.
aku lewa. lalai.

takut.
takut Dia tarik aku turun balik.
sebab salah aku semua ni.

bismillah..
bahagiakan aku dalam iman.


No comments: