Thursday, September 9, 2010

aidilfitri

selamat hari raya aidilfitri

aku mintak maaf sangat2 atas semua salah silap aku selama ni.

aku tau aku banyak salah. yang aku sedar atau tak sedar.
meluah rasa kadang-kadang tak fikir dahulu. dah lepas. nyesal.

selalu tengok orang wish camni.."aku mintak maaf kalau ada silap bla bla bla.."
"kalau"? kau buat salah kena orang lain fikirkan ke? satu hal pula orang tu tiba-tiba kena fikir apa salah mangkuk ni kat aku ye..huhu.. kalau dah nak minta maaf, tak payah lah nak kalau2 lagi. manusia ni pelupa. memang selalu buat salah. sengaja atau tidak. kalau ingat sebut ja satu-satu salah tu. kalau tak ingat..anggap ja ada salah.

semoga kita saling memaafkan.
kita bukan dewa pun nak agung sangat, tak nak memaafkan.

sekali lagi, saya minta maaf ya.
=)


No comments: