Monday, January 18, 2010

dia

aku harap dia magic tu
magic yang terus kekal dalam redhaNya
kadang-kadang sakit hati
kadang-kadang rasa nak jerit geram gila
kadang-kadang menyampah

lain yang diharap, lain lafaznya
hampeh gila rasa
sakit jiwa raga aku ni haa

tapi dia selalu ada
jauh dekat, baik buruk
ada kalanya, angin lintang lalu
dia tak halang, jadi tak lah terbalik
tapi dia mengiring, jadi teguh lah
hebat kan

memang aku mengada-ngada
ada aku kacau kau
aku kacau dia saja
sebab dia paham apa aku nak
walaupun aku tau
kadang-kadang dia pun menyampah
tapi tak apa kan? hehe..

memang ada ketika keraguan itu ada
aku pegang pada kuasa yang Satu
jadi aku tanya Dia
semoga terus dapat petunjukNya
aku redha

No comments: