Sunday, December 13, 2009

harapan

nasib baik Allah tahan hati aku daripada kalah
di kala aku pernah rasa goyang
bilamana mata mata dan hati hati pandang hanya di bawah dan hujungnya

mula kan lagi
aku kuatkan hati demi bertahan bersama
aku percaya di hujung lorong gelap ada cahaya
itukan janji DIA yang maha esa
aku percaya kerana Dia tak pernah dusta

aku langkah semula sama-sama
macam dulu juga
langkah kini makin bergaya & bertenaga
syukur Dia dengar doa kita

cuma perlu teruskan usaha
tapi kalau ditakdirkan aku hanya peneman ketika perit payah langkah itu bermula...
aku redha.

mungkin langkah perit payah aku di sana
berteman juga
dan dipermudahkan pula hendaknya

2 comments:

Qis said...

we did it once. we can do it again and again.

kalo berkali2, mungkin = beberapa teman di sana. hahhaha. insyaallah.

~nasrah~ said...

of course! i am sure about that.