Tuesday, October 20, 2009

teka-teki

ini tangan. (gumok tak?hihi..)
teka sapa punya..

muka tak boleh tunjuk.
bahaya.
nanti orang lari..eh..curik..hihi..
memang saya kedekut. so what..?
hahaha..

9 comments:

ZuL said...

bertimpuh eh? jantan ka darai tu?

~nasrah~ said...

gagah perkasa tu..tolong tuang ayaq. haha..

maz said...

darai,...lama gila tak dengaq...huh..sesungguhnya aku makin melupakan asal usulku...hukhukhuk...promote boifren nampak...ooopppsss

~nasrah~ said...

tangan je..mcm misteri nusantara tak..

hahaha..jgn kata ko wei..aku pon tak guna..darai..hakhakhak..

s.u.e.r.i.e said...

laaaaaaaaaa.. tangan BF ko ke nasrah? kalau ko tanak buat entri berani mati dengan menunjukkan wajahnya di sini, biar aku upload gamba dia sampai 10 keping kt blog aku, ada bran? aku cabar ko buat entri macam aku buat dulu (yang ko cocok cocok tu).. cabar ni weh, cabar

*kasik cocok*

~nasrah~ said...

kan ada gamba tu..hahaha.. gamba penuh berdua berempat pon dah ada..ko yg tak perasan.hahaha..lalallala...

ZuL said...

tetiba rasa geli....

MiszJamal said...

ahaaa... ;)

~nasrah~ said...

haha..hampeh betul paknakan.

jamal..ahaaa....