Wednesday, October 14, 2009

kepada orang2 kuat

orang2 yang kuat hatinya

mereka
ada satu bahagian penting dalam hati
telah dipulangkan kepada pemiliknya
terlohong lopong
robek
tapi mereka tetap kuat

hebat
rasa kagum dalam diri aku
belum tentu aku mampu kuat seperti itu
nak tarik, nak tahan
pun belum tentu mampu
entah apa guna aku ada

dari hati yang dalam
aku sungguh2 berdoa
semoga kamu terus kuat
semoga perjalanan seterusnya lebih mudah dan bahagia
semoga kita tetap ada
jadi kawan sampai bila-bila

bertuah aku jumpa mereka
terima kasih Allah.

~~ maz yang cantik, faten, dewi, dodie & ija ~~

4 comments:

FATENEDAN said...

so suwwwwwiiiiiiiiittttt--tiru gaya ko kumen aku..

muahhahahhaha..

meh sini nk cubit skit..ehehhe..comel totak..tengs kecik..

~nasrah~ said...

pipi aku makin tembam dan berbintik2. huh..xpaham nape mkn kumpul kt bahagian pipi je..demit.

maz said...

sblm aku nampak nama aku kat ujung entry lg ku tahu entry itu partly is for me...ekeke..perasan tak?>muahahaha

~nasrah~ said...

hahaha..sweet tak i..buat entry utk ko.