Monday, October 5, 2009

hey ladies - rossa

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua lelaki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis


*terngiang2 suara bangchik nyanyi lagu ni. xsedap!

dedicated to all my gurlfrens out there.

dear: no offense k..hehe..

7 comments:

ZuL said...

wahai kawanku...

selalu pompuan cakap terbalik.... kalau dia kata tak..tu ya la tu maksudnya... kalau dia kata

no offense... fuhhhh apa maksudnya??

ko pk la sendiri

~nasrah~ said...

hahaha..
batu api siot paknakan aku ni.

trust is the key!
haha..kan kan..

amir said...

zul a.k.a pak su(jammed nak panggil hang paksu): not all of them ckp terbalik..tu ade masalah nak bercakap kot..anak nakan hang mmg byk ckp..pot pet pot pet cam pak nakan dia..ade yg ok..:D kan dear;)

my dear: not all of men not listening :D

~nasrah~ said...

weehehehe..
*wink*

b said...

tak aci, ni bias hehe

~nasrah~ said...

ben jeles! sekian.

ZuL said...

tp bercinta mmg mcm ni...... sekali sekala salah apa salahnya.... asyik nak menangkan buah ati sendiri jer..... tak rockk la beb