Wednesday, July 22, 2009

glory glory man united

al kisah...

alkisah kancil datang beramai2 mengadap sultan mansur shhaahh..
toooyiiibbb..

alkisah mama ku tersayang telefon ku pada suatu hari..
tanya aku kat mana.. ada kt stadium ke..
sbb hari tu man united lawan malaysia.
memandangkan aku ni MU fan..so mama aku budget aku g stadium la.
mmg tak aaa...

dah la aku takleh p stadium..
pastu tv pon xde astro.. mmg hampeh betul.

tapi yg paling cumel ialah mama aku belagak dia tgk bola..
malam tu siap telefon balik.

aku : abah tgk dak bola kat tv..?

mama : mama pun tgk ( nada belagak gila..sabo je la)

aku : best ka ma? (tanya je..walopon aku rasa mama aku bukan reti tgk bola pon)

mama : huiihhh..best aaa... depa main pulun habih.. (bersungguh bercerita)

aku : (tak tahan nk bahan..ekeke) eellleeehhh...macam reti tgk bola ja..hahahaha

mama : hahahahaha.. mmg syok la.. (ayat kaver)

aku : sapa menang? berapa gol?

mama : 3-2. menceste menang. last minute owen skor.

aku : wahahahahaha.. (mmg aku gelak gile..jahat kan aku..) fuiiiyooooo.......!!!!!! mama siap tau nama owen tuuuuu... (padahal mama aku tak penah peduli pon bola sblm ni)

mama : hahahahahahaha... (pastu mama aku takleh berenti gelak..as usual.)

conversation seterusnya tak ingat dh..tp xde kaitan..

oh mama ku tengok bola..ekeke..
alahaai..

8 comments:

Purbawi said...

mmg tak aaa... ----> siyes cam kenai.

~nasrah~ said...

awat? aku nk kena register ka word aku guna? xphm..

s.u.e.r.i.e said...

lenkali kena register.. all right reserved kot nasrah.. haha

nway lawak weh.. siap tau owen yg score the 3rd goal, haha

~nasrah~ said...

hahaha..cumey je mak aku beriye cite bola rituh..

MiszJamal said...

comey mak ko. Mak aku penah tgk telenovela mexico tapi sebab dia tak pandai membaca, so pakai ilmu paham juga a wlupun ada translation. Lucu rasanya tgk mak aku tgk crita tu.

~nasrah~ said...

hahahaha..cumel gile mak ko. mesti main paham2 suka hati je kan. hehehe..

bulanbintang said...

blah ar MU fan.. huu~~

~nasrah~ said...

demyuh..ciss..haha