Wednesday, June 10, 2009

pleasing everyone

(ade eh word pleasing? belasah je la..)

yes, you cannot please everyone.
adalah suatu perkara yang susah untuk menggembirakan orang.
kadang2 jadi macam syok sendiri.
kadang2 jadi macam salah cakap.
tu normal.

tp jgn takut utk teruskan.

adalah membahagiakan apabila dapat membahagiakan orang.
ibu.
ayah.
adik-beradik.
keluarga.
suami.isteri.
kekasih.
sahabat.
kawan-kawan.

hebat perasaan apabila dapat melihat
senyuman itu.
muka gembira itu.
gelak tawa itu.
wajah ceria itu.
kelegaan itu.

appreciation. i had issue about that last time.
let's not talking sapa salah or sapa betul.
whatever it is, part of it still my fault.
if not, it's not gonna be any issue..kan?

sekarang..
aku try dan do my best to appreciate everything and everyone.
even for a small matter.
sebab aku tau perasaan kehilangan.
sekurang-kurangnya aku tak menyesal of not doing it.

tak susah..
nak cakap tima kasih.
nak senyum.
nak diam bila tak suka.

life is temporarily basis!
bila2 suma menda yg kita ada bleh diambil balik.
bukan semua mesti tentang 'AKU' semata.
banyak kisah lain dalam hidup ini.
ada juga kamu, dia dan mereka.
diam. dengar.

aku ada byk kurang.
harap ada byk ruang untuk aku betulkan.

changing, i am.

2 comments:

Qis said...

aku sukaaaa.... lalalalala...

kalau la cik kak itu bleh baca. tp xkan... she dont even read mine. what a 'friend'.

~nasrah~ said...

dia mmg x worth pon..
not even untuk dipikirkan.