Monday, May 11, 2009

My Name

aku suka menda ni! sgt cool.
cahaya ketenangan - maksud nama aku. hehe. bercahaya ke? tenang ke? jeng jeng jeng..
i have a few nicknames.
most ppl called me Nasrah.
1. kecik - ye, obviously becoz of the size. until now, still ramai yg panggil.
2. budak sekolah - abg sam n abg apai pjg panggil.
3. nas - ni dasar nk pendekkan jugak nama aku...haha.
4. chipmunk - org pertama pnggil aku ni ialah Lados. tapi aku tatau camne bdk2 IBM n KPLI terpikir the same name. demyuh. haha.. tapi aku terima ja. chipmunk tu comel.
aik? tu je?
xde la byk sgt. mungkin ada lg..tp ni je yg kekal smpai skang.
anything else?
weirdxzz ialah nick dalam internet semata.
jgn le sesapa gerdiks nk panggil. aku pon geli.
walopon sudah 11 tahun menggunakannya.

9 comments:

Anonymous said...

mcm mana dgn Harsan.

Qis said...

kah kah kah.

itu sgt lawak, ok... hg bleh guna utk menyamar jd jantan...

aku nak habaq - gambaq tu sama lebih kurang mcm bookmark yg aku nak bg nanti... so, i dont have to show it anymore... :P

(err, anon ke meon?)

azure said...

wut happened to CEK MEK? aku rasa one time that ws ur nick... hehehe.. sbb aku tringat aku panggey hang CEK MEK. eheheheh... ka aku sengal? tralalala~

sicKo^ said...

aku nak panggil ko weirdxzz gak..
tapi chipmunk paling chomel

jamal said...

Suka panggil kecik, rasa macam sentiasa young walopun umor da seguni ;P

~nasrah~ said...

anon: aku tau hg apitt manan! kalo bukan pon..mesti budak kolej. hehe..

qistin: nak tengok jugaaaakkk!!!

azure: yeeeaaaa!!! aku ingat lagi. CEK MEK! haha..tp habih kat hg ngn ainin ja..pastu dh takdak dah pon org smbung panggil. rindu2..

niger: ko pn penah join kan ngn lados n adam dulu? haha..yg bestnya lps2 tu pon ada gaka2 org panggil aku. xdak kaitan ngn ceta dulu2.

jamal: hahaha..yeaah..mmg betul. panggilan tu membuatkan aku jadi mcm adik suma org. tapi selalu kena buli..ciit.

syigha said...

aku panggey hang nash sat dulu
hang tak ingat ka
sampaiiiii ati

~nasrah~ said...

is it???
serius tak ingat..n TAK SEDAP!!
hahaha..seb baik tak lekat.

Anonymous said...

[ ... ] link is being shared on Twitter right now. @zenx, an influential author, said RT @1ndus: Xtreme [ ... ]