Tuesday, May 26, 2009

miss me?


rindu aku tak?
hehehe..

nnti aku update ye wahai kwn2, sedara mara, langau2..
(edisi perasan, padahal aku je dok baca)

byk nk membebel ni.

ni gambar terbaru selepas kena langgar ikan tu.

ikan tu ikan parang, anak kot. beliau telah melompat dari lautan lalu dtg mencium badan aku. lalu jatuh ke dalam bot dan menggelumpur. habis busuk tudung aku bau ikan tak pasal2. kitorg beranggapan ikan tu bunuh diri. frust bercinta. biasa la masalah remaja. hehe.. tapi seb baik ikan parang..kalo ikan todak.. mmg kiookk dah aku kt atas bot nelayan tu.

6 comments:

aim-a said...

uih..behnye..kat mane ni?

~nasrah~ said...

tanjung piai, pontian. hehe..

sicKo^ said...

ko skrang dah tukar kerjaya jadi nelayan ker?

~nasrah~ said...

hahaha..kalo aku tuka career..takyah pakai jala. ikan lompat2 masuk bot je. hahaha

s.u.e.r.i.e said...

gila cool! ikan tu serah diri dowh.. haha. tak pasal2 kena goreng.. padan muka!

~nasrah~ said...

hahaha..tu aa pasal.. ikan mahal tu. tp sib baik la bukan ikan todak ke ikan jaws ke..hehe..bygkan ikan jaws lompat langgar aku..huii..