Saturday, March 14, 2009

tag

tagged by hilmi khairi.

1. Kenapa kamu berblog?
cuba menyampai apa yang di dalam dan sebagai ingatan untuk diri sendiri. waahh!!

2. Apakah method penulisan dalam blog kamu?
merepek sorang2. reminder to myself.

3. Antara rupa dan isi blog, yang mana lebih kamu utamakan?
isi. tapi rupa untuk sedap mata memandang.

4. Adakah kamu meletak widget lagu di blog kamu? Kenapa kamu memilih lagu tersebut?
ye. sebab saya nak dengar lagu tu. rasa macam best ja.

5. Antara banyak-banyak artikel di blog kamu, yang mana paling kamu suka dan kenapa?
episod & ini betul2 serius . suma aku suka actually. suma penting untuk ingatan aku. tapi.. episod - aku rasa aku pandai tulis puisi..hua hua hua. ini betul2 serius - aku rasa entry yg membuka minda.

6. Pernah terasa nak hapuskan blog kamu? Sebabnya?
pernah. rasa ja. xbuat pon. sebab rasa mcm merepek. dan masa tu rasa nk ilangkan bukti kewujudan diri di bumi ini. mana tau org nk kaji pasal aku ka..haa.. haa.. perasan itu penting.

7. Apakah pendapat kamu mengenai blog kepada pemilik blog yang tag kamu ni?
dia cuba untuk diet. hahahaha..peace hilmi!

8. Senaraikan 5 orang yang akan kamu tag.
- qistin
- surie
- faten
- aween na
- nurin ati

3 comments:

eksp said...

~dia cuba untuk diet~??

hahahampehhh... =p

~nasrah~ said...

lalala..haha..peace hilmi peace!

Rantong said...

Blog yang ke-7 saya jumpa yg isinya sama.

View Profile: Rantong™