Wednesday, February 4, 2009

Proudly present..

my first ever tag thingy i've done.
copied from facebook notes.

I've been tagged by Nurin Wahidah sengal.

Rules: Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you.

(To do this, go to “notes” under tabs on your profile page, paste these instructions in the body of the note, type your 25 random things, tag 25 people (in the right hand corner of the app) then click publish.)

1. Aku sangat terpaksa ketika buat tag ni. kalo tak esok nurin akan bising dlm ym suh aku buat tag. hehehe.. nampak tak skang kasih sayang aku kt ko nurin?? hah? skang ko pilih razif ke aku..hahahaha

2. aku rindu kawan-kawan yang jauh di mata dekat di hati..TV9. haha..tp seres la aku rindu kwn2.

3. aku skang blogger sepenuh masa. sebab aku belum bekerja. sila lawati. hehe..sempat lg.

4. aku penah tersalah..nk bg salam, tapi aku baca bismillah dgn kuatnya masa nk masuk kereta.masa tu aku tumpang jiran aku. aku masuk nk bg salam 'assalamualaikum' dalam masa yg sama aku nak baca bismillah..end up aku cakap 'bismillahirahmanirrahim' dgn nada bg salam dan kuat. jammed! masa tu darjah 2 kot.

5. aku takut lintas jalan atau berada berhampiran kenderaan yang tgh on engine. cuak..takut keta tu bergerak dan langgar. huhu..imiginasi aku jauh. pengalaman ngeri kot.

6. aku tak reti berenang dan panic attack bila tenggelam walopon dalam air yg cetek. tapi aku suka gak mandi sungai, laut dan sebagainya.

7. aku suka makan ice cream. ice cream adalah ciptaan makanan yang paling sedap bg aku. thanks to the inventor!!

8. masa darjah satu aku pernah bercita-cita untuk jadi ustazah. hua hua hua.. alih2 perangai cam setan je.

9. nurin penah cakap dia nak kawan aku sebab muka aku cam budak baik. lalala~~

10. baru2 ni aku rasa Kyle XY tu ensem..mata dia cantik. selama ni aku xsuka pon cite tu. blur semacam je mamat tu..tu la org kata jgn xsuka sgt, nnti jadi suka..(adakah ini termasuk sekali??)

11. ahli keluarga sebelah abah aku kesemuanya mempunyai suara yang lunak merdu dan sedap, kecuali aku. aku sungguh tak paham kenapa aku tidak mewarisi bakat itu.

12. aku juga sungguh tak berbakat dalam melukis dan mewarna. kalau tak caya, tanya kawan2 sekolah aku. ciss~~

13. keta aku nama BATMAN. sebab dulu dia selalu kuar malam saja. dun get this wrong..dulu aku keja ikut time europe and US.hehehe..itu tak kira lepak2 laa.

14. aku skang miskin. selain bantu org di GAZA tu..mungkin bleh masukkan duit kt akaun maybank aku jugak..ada sesapa nk no acc?

15. ada orang cakap, i do not fit into any normal template of people. hahaha..adakah aku cacat di sini??

16. i love cats. cats very nice. tapi parents aku tak nak bg aku bela dah. dan aku sbenarnya allergic, tapi aku x peduli..kalo jumpa kucing aku tetap nk pegang n main2.

17. habit aku, kalau naik keta aku selalu bukak kasut, pastu angkat kaki duduk bersila/bertimpuh. mesti la bukan time aku yg drive. pastu bila dh nak turun, baru terhegeh2 nak cari n pakai kasut.

18. i love reading. masa study, malas plak.

19. i love chocolate flavour. ice cream coklat, cake coklat, biskut coklat, air coklat, susu coklat, koko krunch, coklat cadburry dsb.

20. aku bercita-cita nak pegi keja kt oversea. tapi setahun dua je la. taknak lama2. mana aku tahan tak makan nasik kandaq lama2..hahaha..

21. aku sesat jalan kt kedah dah tak terhingga banyak kali. kalau tak sesat pun aku ikut jalan yang jauh gila walhal ada jalan dekat. so harap maklum. jgn nk tanya aku jalan atau nama tempat kt kedah. aku masih budak sedang belajar. tapi aku dah tau kt mana jalan gangsa (aku bangga!)

22. aku bengap dalam pengetahuan geografi. kalau ada undang-undang sapa paling bengap geografi kena gantung..mungkin aku la yg kena dulu. senawang aku jwb kt johor ok! napoh kt negeri sembilan..

23. aku pernah terbang masa belajar bawak motor. maka, aku kuburkan saja cita-cita nak amik lesen motor pada saat dan ketika itu juga. sekian..

24. aku mahu anak yang ramai. huhu..

25. This is the first ever tag that I've done. THANKS to you Nurin. aku mmg malas buat tag. rekod aku telah dipecahkan.

4 comments:

syigha said...

no 26. Hang tak penah pi taman rimba

hahahaha mana boleh x letak yang tu?

nasrah said...

ssshhhhhhhh!!!! hahahahaha.. malu aku nk ngaku. tapi fyi aku dh p!! last week for the first time.

azure said...

# 4 lawak tahap gaban. tegelak kuat aku kat ofis ni. hang ni nasrah... kartun la!

~nasrah~ said...

tu la..aku buat lawak pa tah kecik2. mabuk sungguh aku ni. otak aku ni celaru dan keliru bila lebih dr satu benda kena pikiaq. haha..