Friday, February 20, 2009

mobile n ringkas

minggu ini aku bergerak dalam halaju yang agak tinggi.
dan juga jauh.
mungkin kiranya kalau aku menghala pada koordinat yg betul, aku dah sampai kt palestin.
tapi macam tak logik.
mungkin la tenggelam di lautan pasifik, atau singgah di phuket berjola joli.

heh.aku mmg merepek.
aku penat.
aku letih.

mungkin, mungkin ye di sini, di atas kesengalan aku menjadi anak jati negeri jelapang padi nan indah, aku x leh nak bermukim di situ lama2.

haih.
edisi come back bermula.
semoga segalanya dipermudahkan.
amin.

4 comments:

Qis said...

AMIN!!! aku suka! YAY. told you IT is not gonna exceed 2 months.

tp 1200km = palestin / lautan pacific / berjola-joli di phuket?

nasib baik sekolah rendah xdak geografi :P

~nasrah~ said...

haha...

amin.
thanks weih.

aku rasa aku gerak lebih 1200km weh..hahaha..

pengembala pengembara said...

1200 bukan jauh pun. pergi balik perlis pun dah 1100km dah.

dan yg pastinya kangar adalah tenang. tapi ade je kedai yg bukak sampai pukul 1. lebih kurang aloq staq je. huhu...

~nasrah~ said...

lebih aa 1200km..
mungkin 12000km. hahaha..
melebih2 plak kan.

tp mmg penat smpai batman collapse.