Friday, February 13, 2009

bunga dalam hati?


No such thing as coincidence. ni quote daripada qistin.
i believe that too.

People do change. i believe that also.

dalam hidup aku, aku dah buat satu keputusan yg agak besar.
which i called it as pengorbanan.
bukan semudah petik jari atau baling dadu aku decide semua tu.
tapi aku x menyesal. walopon ada fasa kepayahan dalam celah2 tu.

ini masa aku kenal diri aku sendiri.
ini masa aku mengajar diri untuk menjadi lebih baik.
ini masa untuk lebih buka mata, buka hati, buka minda.
ini masa untuk kenal sahabat, kawan, kenalan.
ini masa untuk aku jadi kuat gagah perkasa.
otromeennn ffireee!!!! haha..

hebat.
aku masih tersenyum.
aku terus gelak tertawa.
aku ada segalanya.

ada pelangi dalam hati.
ada bunga dalam taman.

=D

aku masih selamat dari jatuh (lagi).
ada yang tolong pegang aku.
aku seperti atas buaian. gembira dengan hayunan.
wweeeeeeee.....!!!! (lama x naik buaian..cam best ja..)

aku bahagia.

sebab pengorbanan aku tak sia-sia.

aku tak sehebat itu.
tapi jgn risau, aku masih tahu pegangan ku.
aku pon tak tahu ada ganjaran tak. tapi xkisah.
sebab aku yakin.

buat lah istikharah.

kenapa kau rasa kau lebih tahu, sedangkan kau tak tahu.
Dia kan ada.
mintaklah padaNya.
Dia akan tolong.
aku masih kawan yang setia.
aku mahu dengar dengan hati.
ceritalah.
aku ada. =)

6 comments:

MiszJamal said...

besarnya hati kau ada pelangi... huhuhu

nasrah said...

mana ko tau besar? *wink*

Mohd Bakar said...

sungguh riang kanak2 ini
=D
dalam hati
hanya sendiri yg tahu

nasrah said...

kan ada bunga dalam hati.. =D

Anonymous said...

nas, i suka la sajak2 u ni, buat i ketawa.. penawar hati di kala duka.. buat la lagi.. ~hajar~

~nasrah~ said...

hajaarree!!! wah. u're here!
sajak ke ni? ni ialah kemengarutan daku di kala tadak keja.