Tuesday, November 18, 2008

masalah geografi

aku telah gagal dengan cemerlang terbilang gemilangnya ujian lisan geografi kengkwn ofis aku..
tp plg siot skali..maz tanya Mata Air?
aku jwb dgn yakinnya..Marka !! (bf/gf dlm bahsa kedah)
sbb dlm kepala otak aku masa tu maz tanya apa mksd mata air tu.
rupanya tu nama tempat kt perlis..
ada ka nama tmpt mata air..tah apa2 tah..cis cis cis..

yg lain2 tu mls aku nk cite.
aku rasa diorg tipu aku. huhu..
dan aku dh tau dh..lps ni kalo nama tmpt pelik2 jwb je negeri sembilan.

huh..nnti kalo anak aku tanya nama tmpt..
aku suh google je.

5 comments:

Anonymous said...

google map

~nasrah~ said...

aku br je guna td. hihi..

aim-a said...

hehehehe :p ade ke name tmpt mate air..mmg pelik :p

~nasrah~ said...

maz kata ade. cuba tanya org perlis. tah..

purbawi said...

mmg ada, mata ayaq.