Thursday, November 6, 2008

aku mmg tak berseni

ni cupcakes aku buat.
ye, aku tau. huduh.
hish..xphm aku nape bleh jadi camtu.
sama je cara aku buat ngn ipah buat.
sungguh beza hasilnya.
tp sedap ok!

14 comments:

eksp said...

nak pow satu nasrah...

hehehe

~nasrah~ said...

lenkali aku buat lain..n lebih cantik eh..dh habis dh.

Dorapah said...

ala nas.. cubaan pertama mmg camtuh.. nanti lenkali buat mesti cantik punya lah..

sebut betul2 nama aku...ada ' atas a tau..=) said...
This comment has been removed by the author.
'AsYiKiN MoHaMeD said...

rupa tak penting wei...yang penting rasa tu mau sodap...hehe

Mohd Bakar said...

apa ada pd rupa,
masuk mulut sodap, abis citer,
practice make perfect nas.

Life said...

haha.. aneh wei

ruru said...

cik nas, bakpe nye jadi cenggitu? hehe

hang buat dgn kasih sayang tak? kalu wat ngan kasih syg insya ALLAH jadi...
:)

~nasrah~ said...

ipah : ko sabotaj aku eh? hehe

syikin : sedap la kot..habis je dimakan.

burn : selepas aku deco..attempting la sikit nmpk.

nurin : kalo aku buat jd cantik..org tak caya wei aku buat..

rubi : haha..penuh kasih sayang la tu..kalo x de kasih syg, xjadi lgsg aku rasa.

wildthornberry said...

setapppp....... walaupon rupenyer amatlah berbukit-bukauuuu!

-aku yang dah makan satu-

~nasrah~ said...

hahaha..yan..ko tak tgk yg meleleh kuar lg..aku letak sama byk je suma.tp aku tatau nape huduh benar rupanya. janji sedap kan..hehe

purbawi said...

apa hg buat ni nasrah...

_s.u.e.r.i.e said...

kalo kot ye pun nak buat cekodok, buat la molek sket nasrah.. tak pnah aku tgk orang buat cekodok isi dalam cup.. eh cekodok kan ni? kan kan? muahahah

~nasrah~ said...

huahuuahua..siot ko surie..ade ke cekodok..cupcake ok. hahaha..