Wednesday, October 1, 2008

Maxis 3G Broadband, work, raya, operamini

Aku sungguh kejakunan dgn kecanggihan teknologi telekomunikasi skang..waaahh.. disbbkn desperately perlukan cuti raya..aku janji kt bos nk buat online dr umah, sbb xde bckup. sdgkan umah aku ni..tepon umah pn xdak! mana plak la kan aku nk cr connection ni. dh la raya..xkan nk p menempek kt kdai ada wifi..atau pn umah sesapa.

jd..jeng..jeng..jeng..

idea bernasrah aku pn muncul dgn hebat. biasa aa time trdesak mmg kreatif..aku pn menregister dgn kadar segera n pantas BROADBAND MAXIS. pkai pakej unlimited. henponku yg canggih manggih ni dijadikan modem..fuiyoo..xsia2 ada hp cnggih.ni rupanya gunanya..

dan dgn bestnya..aku boleh pulang ke desa brhari raya..yeehaaa..maka teruslah kluar lagu..

Berlalu lah sudah ramadhan, sebulan brpuasa..tiba syawal kita rayakan..dgn rasa gumbiraa..lalala...

namun spt yg dijanjikn..aku trpaksa lah bkerja di umah.sib baik xdak keja sgt..
aku dh dload operamini..memula prob.setelah mmbuat pggilan cinta ke maxis 123..problem brjaya disetelkn. :-) ni aku post pkai operamini..

Salam Aidilfitri utk suma..salah suma org aku maafkan. n aku nk minta maaf byk2 kpd sesapa yg aku buat salah sngaja atau tak.. Enjoy ur RAYA!

No comments: