Saturday, May 10, 2008

Sempurna

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku
akan slalu memujamu

Disetiap langkahku

Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku
tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku

Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku

Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

Kau genggam tanganku

Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Abah aku dedicate lagu ni to mama aku. I found it ssoo sweet. =)
Last month, they celebrated their 32nd wedding anniversary. Pegi honeymoon yg ke 3471 kali (hehehe..) kat Langkawi. Sejak2 pencen mmg asik berjalan2 makan angin lah kedua-dua mereka. Mama abah aku mmg meant for each other. They complete each other. Abah aku sangat lah ramah tamah hamah dan sewaktu dgnnye. Mama aku x cakap byk dgn org lain laa (but..sgt terre berleter kat aku..sabo je lah. ) Kedua-duanya buta IT and I'm very sure they won't find out about this blog..huahua. I can't live without them! I love them very much with full of heart... tp aku tak pandai nk tunjuk. But seriously I really really do!

Song dedications.
Penah dapat x? Aku ingat ms aku form 2 ke form 3 tah, there's a boy dedicated a song for me. Seingat aku, itu lah 1st time aku dpt song dedication. The song was All My Life by KC & Jojo. Kalau song dedication drp kwn2 mcm lagu Gradution - Vitamin C tu ada laa.. I also dedicate that song to them. Masa Asasi, aku penah dpt lagu Hanging By A Moment - Lifehouse. Bersungguh2 org tu nk suh aku paham lagu tu, dok tunjuk lirik kt aku. haha..
Then lagu Angel - Shaggy. Lagu ni Nurin & Juani pn dapat jugak ms tu. Daripada org yg lain2 laa. Aku rasa org yg dedicate lagu ni kt aku pon dh tak ingat psl ni. =) Takpalah, mungkin tak penting. Hmm..dia pnya fav song Suratan atau Kebetulan. Tak penah la plak dia ckp dedicate kt aku. Tak la kot.

Aku dedicate lagu kt org? huiiihhhh...sgt laaa byk!!!! Tak terkira. Tapi bila lagu tu kuar kt radio atau dgr kt mana2, aku ingat aku penah bg lagu tu kat sapa. And again aku rasa dia pon dh tatau lagu mana aku dedicate kat dia. Byk sgt or dia mmg xpenah kisah. Biar lah.

Tapi..lagu2 ni kdg2 mengingatkan kita pada someone. Mungkin lagu fav dia. Penah dedicate ke. Lirik lagu tu menusuk jiwa dan menikam jantung kena mengena ngn ceta hidup kita ke. Tak pun masa lagu tu famous ada kejadian2 yg berlaku ke (cth: Lagu Uptown Girl - aku ingat ms dok terlompat2 dlm bilik ms Asasi, ada certains lagu Peterpan aku teringat kt kengkwn band D'Unknown etc etc). Byk juga lagu yg menginsafkan. Jangan la layan lagu sampai emo lebih2..walaupun kdg2 aku sndiri pun terlalai sbbkannya. Ingatan untuk diri sndiri!

Current fav song : Andai Ku Tahu by Ungu


1 comment:

syigha said...

i love it when ur dad teases ur mum, ckp she's prettier than siti nurhaliza la,, that she's the most amazing woman in the world la, she needs no make up la etc etc..and then ur mom would blush! how sweeettttttttttttttttt!!