Saturday, May 10, 2008

Next mission - Minum susu byk2



ShaSha
Posted
05/10/2008 1:02 am


Petua nak gemuk:

1. Mlm sebelum tidoq buat ayaq milo simpan lam peti ais.

2. Bangun pagi koi 7 pagi minum ayaq milo semlm dgn pisang.

3. Koi 9 pagi mkn brekpas cam besa..

4. Koi 11 pg minum susu segaq.

5. Koi 1 tgh hari lunch.

6. Koi 4 minum susu lagi.

7. Koi 7 mkn malam.

8. Koi 10 minum susu.

9. Sebelum tidoq jgn lupa buat milo.


Perut akan buncit. Jadi kena kerap buat senaman ye..

Ni petua dari personal gym trainer.Tgk la kesan dia kat aku..=)

Ni gambar 3 tahun lps. (i miss..)

6 comments:

wa8 said...

tok sah la minum susu...meh sini aku jual sket sel sel lemak aku ni ha.. kita buat transfer je. ko nak tak?? RM5 sekilo.
apesal aku tgk gambar 3 thn lepas cam sapa je mcm tahun ni. ko tipu ek. eheheheh

asyikinnam said...

haha..cam tak leh ikut ja petua tu...tahap keberkesanan dia 0mungkin 0.01 percent ja klu aku tengok kat fizikal org yang bagi petua tu....hehe.....

~nasrah~ said...

hahaha..shasha dh naik la. tmbh2 di bahagian yg dia mention tu. haha..

_s.u.e.r.i.e said...

the prob is i hate SUSU!!! muahahah.. tp kalo ko nak ikut petua ni, make sure protein tu balance, too much of it pn tidak bagus k.. :) kurangkn makan ikan la gitu to make it balance. Nway aku dah berjaya gained 3kg dgn ikut petua sendiri, makan tanpa henti.. haha

zul.bigo said...

confuse....


but anyway... susu ada element cancer... you can search over the net for this... pengambilan susu kadar harian yg tinggi tidak bagus utk wanita... *peace*

syigha said...

i think the best way to put on weight in by being pregnant! on average orang tambah 10 to 12 kg! ha..apa lagi nasrah!! sahut cabaran!