Sunday, April 20, 2008

++ Jalan-jalan Cari AF ++

Aku xde la diehard fan AF sgt. Tapi kdg2 layan gak. Takde la la aku peduli sgt sape kuar, sape nyanyi, sedap ke tak. Tapi tengok housemate aku si Iza ngn Arfah bersemangat. Aku pon jadi bersemangat. Kalo aku tak bersemangat sape yg nak bwk diorg. ye tak?
Selepas Maghrib bermulalah projek kitorg. Jeng..jeng..jeng..
Car: Getz Arfah Team: Me, Iza, Arfah & M.
Bermulalah perjalanan mencari kedai yang bukak AF. Tempat pertama: Hartamas. Pusing punya pusing, suma bukak bola. Cait!! Sape lawan ni? Nmpk baju biru belang2. Tah takleh nk pk masa tu. Then meneruskan perjalanan & perjuangan..cewaah poyo je.. g cari makan & AF. Sampai lah di A&W PJ. End up layan je AF kat Era. Sambil makan2 dalam keta. Apetah nama service tu. Tapi kitorg dok je lah dlm kete, diorg dtg amik & antar order. Ujan pun melanda di kala Stanley menyanyi. Aku tak ingat lagu2 yang student AF tu nyanyi. Teringin nk tgk perfomance diorg. Leh imagine je lah.
Journey continued, sambil dgr AF. Cari tempat karok pada malam minggu! Sampai ke KLCC, Ampang & Bukit Bintang dah aku bawak. Suma ramai gile nk mampos org. Apsal suma org nk nyanyi masa kitorg nk nyanyi ni. hehe..Solution? Kitaorg melalak mcm org gile dlm kete. Smpai lah balik umah. Sebelum tu aku pusing2 kt Eyes on Malaysia.

Aku rasa mcm bwk pelancong pon ada gak. hehehe..tunjuk bangunan tu, bangunan ni, tempat tu, tempat ni.. On the way stuck dlm jammed. lalala..layan karok dlm kete. Sempat membeli belah buah2 sblm sampai umah. Then, blk msg2 pasal bola...(err, mende sikit2 pon rasa cm hepi..huhu..pathetic me!) n skian.

2 comments:

arfah&M said...

lawak la korang!!hehe..kata kt diri sendiri gak..tp best malam tu..thanks coz bw kitorang melancong sambil menyanyi..

asyikinnam said...

hang pun baru stat kat blogspot ni yer? aku pun baru ja gatai tangan tukaq blog dari frenster...hehe...
aku link kan hang dengan blog aku yer...